F.A.Q.

Voor vragen over onze merken, producten, garanties en dergelijke kunt u specifieke informatie via onze FAQ raadplegen. U kunt vanzelfsprekend ook contact opnemen met uw aankoopadres. Daarnaast kunt u gedurende kantooruren gebruik maken van onze telefonische helpdesk. Buiten deze uren is het eenvoudig om contact met ons op te nemen via het support formulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk met u contact op. Schroom niet en neem gerust even contact op met onze klantenservice. Bij ons komt de klant namelijk altijd van rechts.

F.A.Q. - Transcontinenta BV

Waar kan ik terecht met een vraag over de garantie van één van uw producten?

Mijn product vertoond gebreken. Wat kan ik doen?

Kan ik ook rechtstreeks bij jullie kopen?

Hoe vind ik een dealer bij mij in de buurt?

Ik zou graag dealer willen worden maar wie kan ik daarvoor het beste contacten?

Waar zijn jullie gevestigd?

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Copyright © 2024 Transcontinenta. All rights reserved.